Main Content

Ide to aj bez viazanosti: 4ka po polroku atakuje hranicu 150-tisíc zákazníkov

utorok, 5. apríl 2016 14:08 | Autor: Martin Gregor

Ide to aj bez viazanosti: 4ka po polroku atakuje hranicu 150-tisíc zákazníkov
Ide to aj bez viazanosti: 4ka po polroku atakuje hranicu 150-tisíc zákazníkov | zdroj: © TASR

Pred polrokom 5. 10. 2015 ráno začali pracovníci Slovenskej pošty predávať prvé SIM karty. Po šiestich mesiacoch 4ka hlási, že už má takmer 150-tisíc zákazníkov. Okrem toho operátor spustí prvú fázu novej kampane, ktorej tvárou bude aj známy slovenský reprezentant v zjazdovom lyžovaní Adam Žampa.

Hranicu 150-tisíc zákazníkov dosiahneme už v najbližších dňoch. Považujeme to za veľký úspech a potvrdenie našej stratégie, že sa to dá aj bez viazanosti, ak ponúkate kvalitné služby za výhodné ceny,“ hovorívýkonný riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Martin Mosný.

Moja 4ka do druhého polroka vstupuje s viacerými plánmi. Okrem zahusťovania a rozširovania siete podľa riaditeľa divízie obchodu a marketingu SWAN Mobile, a. s., Petra Helexu, v priebehu niekoľkých týždňov operátor priebežne predstaví hneď niekoľko prekvapení. „Spustili sme Odboj za lacné volania a dáta, v ktorom mienime pokračovať. A to nielen marketingovou kampaňou, ale aj konkrétnymi činmi v prospech všetkých našich zákazníkov,“ vraví P. Helexa. Viac sa záujemcovia už čoskoro dozvedia aj vďaka hashtagu #zalacnedataavolania.

4ka zároveň naďalej pokračuje v aktívnej komunikácii so spomínaným hashtagom a témou „Odboja za lacné volania a dáta“. V prvej fáze novej kampane sa na vonkajších reklamných nosičoch hovorí, že „Viazanosť vám nepristane“. Medzi tvárami novej kampane, ktoré sa predstavujú zviazanými tvárami, je aj známy slovenský reprezentant v zjazdovom lyžovaní Adam Žampa.

S čím prišla Moja 4ka v prvom polroku:
 

 

  • Štvrtý mobilný operátor predstavil koncept predplatených kariet s jednoduchou a revolučnou jednotnou cenou najbližšie k nule: 4 centy za minútu volania, SMS alebo megabajt dát na Slovensku.
     

  • * V krajinách EÚ platia Štvorkári za minútu volania, za SMS či megabajt dát rovnako ako doma – 4 centy.
     

  • * Rozširovanie a zahusťovanie pokrytia je jednou z priorít 4ky. V súčasnosti štvrtý mobilný operátor plne pokrýva 4G signálom viac ako 50 významných miest na celom Slovensku. Služby 4ky sú dostupné 99 percentám populácie SR.
     

  • * Štvrtý mobilný operátor priniesol jedinečnú možnosť pre zákazníkov vybrať si dátový balík 4G GIGA s veľkosťou 1 GB za unikátnu cenu 1 euro na 30 dní vo vlastnej sieti 4ky. Neskôr pribudol aj balík 4G GIGA PLUS za 4 eurá, ktorý umožňuje surfovať takmer na celom Slovensku, nielen vo vlastnej sieti 4ky, ale aj v sieti zmluvného partnera, v takzvanom národnom roamingu.
     

  • * Vo 4ke je prenos telefónneho čísla bezplatný a operátor tiež ako jeden z mála umožňuje podať žiadosť o prenesenie telefónneho čísla aj cez svoju webstránku www.4ka.sk.
     

  • * Obrovskou devízou 4ky je distribučná sieť Slovenskej pošty. Služby štvrtého mobilného operátora je možné zakúpiť na viac ako 1500 pobočkách Slovenskej pošty, ale aj z pohodlia domova prostredníctvom e-shopu na www.4ka.sk.

 
***
 
Spoločnosť SWAN Mobile, a. s., získala v tendri licenciu na 2 x 15 MHz v pásme 1800 MHz. V súčasnosti prevádzkuje a naďalej buduje plnohodnotnú mobilnú 4G sieť a profesionálne zázemie pre ponuku služieb 4G. Služby začala ponúkať v lete 2014. V októbri 2015 predstavila koncept Moja 4ka, postavený na jednoduchej službe s cenou 4 centy za minútu volania, SMS a 1 MB dát. Jej služby využíva už viac ako 150-tisíc zákazníkov. Celkovo plánuje SWAN Mobile do projektu mobilného operátora 4ka investovať až 100 miliónov EUR.