Volajte, koľko potrebujete: V sieti 4ky telefonujete po 3. minúte zadarmo
Koniec sledovaniu dĺžky telefonátov a koniec vysokým účtom – hlási štvrtý mobilný operátor, ktorý prichádza s výrazným znížením ceny hovoru. Telefonát zákazníkov 4ky vo vlastnej sieti operátora nebude od pondelka 18. 4. 2016 stáť viac ako 12 centov! Po tretej minúte už štvorkári v sieti 4ky za volania medzi sebou neplatia.
„Na našej facebookovej stránke aj v hovoroch na zákaznícku linku sa veľmi často objavovala požiadavka, aby mohli naši zákazníci, podobne ako u konkurencie, volať medzi sebou zadarmo. 4ka je operátor pre ľudí, počúva svojich zákazníkov a preto prichádzame s hovormi zadarmo - po tretej minúte. Prečo nie po prvej? Odpoveď je jednoduchá, aby sme, na rozdiel od konkurencie, udržali stále výhodné ceny aj kratších hovorov. Byť štvorkárom sa oplatí, či ste ukecaní alebo nie,“ vysvetľuje riaditeľ divízie obchodu a marketingu SWAN Mobile, a. s., Peter Helexa.
Zmena prebehne automaticky a zákazníci si nemusia nič aktivovať. Volania zdarma po tretej minúte dostávajú ihneď a bezplatne všetci, noví i starí zákazníci so SIM kartou Moja 4ka. Do tretej minúty je hovor účtovaný štandardnou tarifou 4 centy za minútu. Od štvrtej minúty operátor hovor vo vlastnej sieti neúčtuje. Maximálna cena hovoru je tak iba 12 centov.
„Volanie po 3. minúte v sieti 4ka je úplne zadarmo, ak sú obaja účastníci hovoru zákazníkmi 4ky a súčasne sa volajúci počas trvania hovoru nachádza na území Slovenska. Účastnícke čísla 4ky začínajú predvoľbou 0950. Ak je číslo prenesené od iného operátora, hláska na začiatku volania vám oznámi, či volaný účastník je alebo nie je v sieti 4ka,” dodáva P. Helexa.
Služby 4ky dnes využíva už takmer 150-tisíc zákazníkov, pričom už vyše polovicu populácie operátor pokrýva vlastnou sieťou.
Štvrtý mobilný operátor vlani v októbri predstavil koncept predplatených služieb s jednoduchou a revolučnou jednotnou cenou najbližšie k nule: 4 centy za minútu volania, SMS alebo megabajt dát na Slovensku. Rovnakú sumu 4 centy platia štvorkári za minútu volania, za SMS či megabajt dát aj vo všetkých krajinách EÚ.
Okrem lacných hovorov a SMS ponúka 4ka svojim zákazníkom aj výhodné dátové balíky. V ponuke operátora majú zákazníci k dispozícii dátový balík 4G GIGA s objemom 1 GB dát za euro na 30 dní vo vlastnej sieti operátora. Zákazníci, ktorí často využívajú internet, môžu siahnuť po dátovom balíku 4G GIGA PLUS, v ktorom výhodné dátovanie nie je viazané na vlastnú sieť 4ky, ale je možné využívať aj sieť obchodného partnera, teda surfovať v takzvanom národnom roamingu.
Služby 4ky je možné zakúpiť na viac ako 1500 pobočkách Slovenskej pošty, ale objednať si ich môžete aj z pohodlia domova prostredníctvom e-shopu a dátové balíky aj zaslaním SMS správy na číslo 950.
***
Spoločnosť SWAN Mobile, a. s., získala v tendri licenciu na 2 x 15 MHz v pásme 1800 MHz. V súčasnosti prevádzkuje a naďalej buduje plnohodnotnú mobilnú 4G sieť a profesionálne zázemie pre ponuku služieb 4G. Služby začala ponúkať v lete 2014. V októbri 2015 predstavila koncept Moja 4ka, postavený na jednoduchej službe s cenou 4 centy za minútu volania, SMS a 1 MB dát. Jej služby využíva už viac ako 150-tisíc zákazníkov. Celkovo plánuje SWAN Mobile do projektu mobilného operátora 4ka investovať až 100 miliónov EUR.
Informácie pre média:
Pavel Ďurík
Špecialista pre vzťahy s médiami, SWAN Mobile, a. s.
+421 950 040 072, pavel.durik@danubiatel.sk