Sekunda reklamy počas SuperBowlu stála 180 tisíc dolárov. Sledovanosť však klesla
New York 5. februára (TASR) - Nedeľňajšie vyvrcholenie ligy amerického futbalu NFL Super Bowl LIII medzi New England Patriots a Los Angeles Rams (13:3) videlo v zámorí 100,7 milióna televíznych divákov. Je to najmenší počet za uplynulých deväť rokov.
V porovnaní s minulým ročníkom ide o trojpercentný pokles záujmu. Ten sa znižuje každoročne od 2015, keď si finále New England - Seattle pozrelo 114,4 milióna divákov. Napriek tomu patrí Super Bowl k najžiadanejším prenosom v USA, od roku 2009 sledovanosť nepodliezla hranicu 100 miliónov divákov. Informovala o tom agentúra AP.
Cena reklamy napriek poklesu sledovanosti opäť mierne stúpla. Za 30 minútový reklamný spot počas SuperBowlu zaplatili spoločnosti priemerne rekordných 5,3 milióna dolárov. Cena sekundy reklamy vyšla na 180 tisíc dolárov.