Main Content

REBRÍČEK: 5 najúspešnejších slovenských tímov na Facebooku

streda, 11. január 2012 18:07 | Autor: Jakub Vaverka

REBRÍČEK: 5 najúspešnejších slovenských tímov na Facebooku
REBRÍČEK: 5 najúspešnejších slovenských tímov na Facebooku | zdroj: Jakub Vaverka pre Sport7.sk

Pred tým ako vám zajtra prinesieme rebríček medzinárodných futbalových tímov na sociálnej sieti sme tu pre vás s rebríčkom najpopulárnejších slovenských mužstiev na Facebooku.

Na prvých miestach je poradie približne rovnaké ako v tabuľke, no niektoré pozície vás iste prekvapia. Rozhodne je sympatické, že aj mužstvá z našich zemepisných šírok sa snažia o prezentáciu svojho tímu na celosvetovom portáli. Počet ľudí sme zaokrúhlili na stovky, keďže sa pochopiteľne priebežne stále mení.

  FC NITRA - 3 300 fanúšikov

Keby boli futbalisti spod Zobora na ihrisku takí úspešní  ako ich mužstvo na Facebooku, tak by boli určite radi. Nitra má okrem dobre fungujúcej web stránky pre fanúšikov aj svoj profil na sociálnej sieti, ktorý má už cez 3300 fanúšikov.  Nitranom okrem iného slúži ku cti, že im na svojich fanúšikoch záleží a pravidelne ich informujú o tom podstatnom, čo sa v nitrianskom tíme deje.

  VION ZLATÉ MORAVCE - 4 700 fanúšikov


ViOn patrí medzi najsvetlejšie zjavy na slovenskej futbalovej scéne. Zverenci skúseného Juraja Jarábka podávajú sympatické výkony na zelených trávnikoch a v skromných finančných podmienkach hrdo konkurujú slovenskej futbalovej špičke. Zlatomoravčania majú navyše výbornú prácu s fanúšikmi, pre ktorých majú okrem slušnej internetovej stránky aj tú na Facebooku, na ktorej je už takmer 5000 fanúšikov.

  ŠK SLOVAN BRATISLAVA - 19 100
fanúšikov

Belasí budú možno sklamaní, lebo v našom rebríčku im patrí „len“ bronzová priečka, no skoro 20 000 facebookových fanúšikov je prinajmenšom veľmi dobré vysvedčenie. Tréner Slovana Vladimír Weiss sa prednedávnom vyjadril, že by chcel zo Slovana urobiť silný stredoeurópsky klub a k tomu okrem dobrých výkonov v zápasoch treba aj výbornú infraštruktúru a marketing. Preto by mali Belasí zabrať aj čo sa týka propagovania svojho mužstva na webe.

  SPARTAK TRNAVA - 21 900
fanúšikov

Spartakovci sa v tejto sezóne Corgoň Ligy snažia získať po dlhých rokoch titul a pomerne úspešní sú aj na internetovom fóre. Majú výborne fungujúcu webovú stránku a ich facebookový účet prekročil 20 000 fanúšikov, pričom toto číslo každým dňom stúpa. Trnava je žiaľ jedno z mála slovenských miest, v ktorých fanúšikovia nechodia iba na internet, no v hojnom počte povzbudzujú svojich miláčikov aj priamo na štadióne.

  MŠK ŽILINA - 39 600
fanúšikov

Víťazom tohto rebríčka sa stáva 5-násobný slovenský majster MŠK Žilina. Šošoni sa môžu na sociálnej sieti pochváliť takmer 40-tísicovou fanúšikovskou základňou, čo je na slovenské pomery skutočne výborne číslo. Žilinčania majú okrem svojho profilu aj webovú stránku, ktorú sa taktiež snažia pravidelne aktualizovať. Žlto-zelení sú navyše aktuálne prví aj v ligovej tabuľke, takže ich fanúšikovia môžu byť spokojní. Futbalová jar bude veľmi vyrovnaná a o majstrovi ešte ani zďaleka nie je rozhodnuté.