Štadión FC Barcelona bude mať nové meno. Takto sa bude volať
Španielsky futbalový klub FC Barcelona sa v utorok dohodol na dlhodobej spolupráci s digitálnou hudobnou službou Spotify. Po novom sponzorovi bude od júla niesť štadión názov "Spotify Camp Nou" a logo švédskej spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.
"Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na tom, aby mal tento ikonický dres príležitosť oslavovať umelcov z celého sveta, ktorí sa budú môcť spojiť s globálnou komunitou fanúšikov tímu," citovala agentúra AP z oficiálneho vyhlásenia klubu. Hodnota tohto kontraktu sa údajne pohybuje na úrovni 60 až 70 miliónov eur. Päťnásobných víťazov najprestížnejšej európskej klubovej súťaže sprevádzajú finančné problémy, ktoré spôsobili pandémia koronavírusu a manažment predchádzajúceho vedenia.
Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026. Zmluvu podpísalo predstavenstvo Barcelony, v apríli ju však čaká ešte ratifikácia.