LIGA MAJSTROV: Toto sú plány Slovana na predaj vstupeniek. Ako sa dostanete na Manchester City?
Futbalový klub ŠK Slovan Bratislava v piatok spustí predaj balíkových vstupeniek na domáce zápasy v ligovej fáze Ligy majstrov. V prvej fáze predaja budú mať predkupné právo držitelia permanentiek.
"Belasí" v najprestížnejšej európskej pohárovej súťaži odohrajú štyri domáce stretnutia, v ktorých postupne vyzvú Manchester City (1. októbra), Dinamo Záhreb (5. novembra), AC Miláno (26. novembra) a VfB Stuttgart (21. januára). Klub o tom informoval v tlačovej správe.
V prvej fáze predaja balíkovej vstupenky na všetky štyri domáce zápasy budú môcť držitelia permanentiek využiť predkupné právo na svoje miesto a 20-percentnú zľavu na kúpu celého balíčka. Od pondelka 9. septembra od 12.00 bude spustená druhá fáza, opäť exkluzívne pre držiteľov permanentiek, ktorí budú môcť využiť prednostný nákup na ďalšie maximálne dve balíkové vstupenky. V prípade, že sa v tejto fáze všetky vstupenky nevypredajú, budú mať v tretej fáze možnosť kúpiť si balíček tí fanúšikovia, ktorí si v tejto sezóne zakúpili aspoň jednu vstupenku na domáce zápasy ŠK Slovan Bratislava a nakupovali cez web či mobilnú aplikáciu.
Cena balíkovej vstupenky sa v prvej fáze začína pre permanentkárov od 192 eur, v druhej od 240 eur. ŠK Slovan fanúšikom pripomína, aby si vstupenky kupovali len oficiálnou cestou. "Fanúšikom chceme aj touto cestou ešte raz pripomenúť, že istotu vstupu na štadión majú len s originálnou vstupenkou zakúpenou cez naše oficiálne predajné kanály – aplikáciu, web a ticketingového partnera. Nekupujte si vstupenky inou cestou, v takom prípade vám nevieme garantovať ich pravosť a to, že sa dostanete na štadión,“ zdôrazňuje marketingový riaditeľ klubu Tomáš Straka.
Vstupenky na Ligu majstrov sa budú predávať na meno a priezvisko a klub avizuje dôkladnú kontrolu súladu mena a priezviska na vstupenke s preukazom totožnosti ešte pred vstupom na štadión. Brány Tehelného poľa sa budú v Lige majstrov otvárať už tri hodiny pred výkopom. Klub pripravuje viacero medializovaných aj interných opatrení voči priekupníkom a predaju vstupeniek na čiernom trhu.
"Zmenu mena a priezviska vytlačeného na vstupenke bude možné zrealizovať len raz, pre prípad ochorenia či iných neočakávaných okolností. Chceli sme túto možnosť ponechať pre našich verných permanentkárov a fanúšikov, aby v takom prípade mohli svoje miesto prenechať blízkemu či kamarátovi. Táto možnosť bude dostupná od 20. septembra a uzavretá 24 hodín pred výkopom. Pred vstupom na štadión prebehne kontrola mena a priezviska na vstupenke oproti preukazu totožnosti," pokračuje Straka.
Slovan sprístupnil do predaja 16.759 miest. V tabuľke na svojom webe otvorene informoval o tom, koľko vstupeniek musel v zmysle pravidiel vyčleniť pre UEFA a jej partnerov. Časť miest zahrnú aj kapacity pre médiá, mládež a klubové legendy, partnerov klubu či rodinných príslušníkov členov A-tímu.